משתה המיסים של ליברמן: אבוטבול: "כולנו קורבנות הבזבוז של ליברמן"

איתי גדסי No Comments on משתה המיסים של ליברמן: אבוטבול: "כולנו קורבנות הבזבוז של ליברמן"

ח"כ משה אבוטבול בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף בחריפות את הגזירות הכלכליות הדורסניות של ליברמן על הציבור החרדי והכללי, "הגזירות שלו מכוונות בצורה מדויקת נגד המגזר החרדי"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המחאה הכלכלית על יוקר המחייה שקוף פלאים בחודשים האחרונים עם הטלת המיסים על ידי שר האוצר, ח"כ משה אבוטבול התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף בחריפות את ליברמן, "אביגדור ליברמן עוטה על עצמו קליפה קשה מאוד אבל העם מתעורר בסוף תהיה הפיכה כמו בצרפת. ליברמן עושה את זה מתוך שנאה, מתוך התחשבנות".

אבוטבול הסביר את המשתה המיסים של ליברמן מהמגילה, "אחשוורוש גבה מס כדי לממן את השחיתות שלו, כך גם ליברמן. הוא רב עם כולם עם החקלאים, העצמאים ומורי הדרך. הוא אומר להחליף עבודה, שהוא יחליף – כולנו נרוויח".

על דבריו של ליברמן כי הוא דואג לציבור החרדי אמר אבוטבול, "נראה אותו בלעדינו, הלוואי תעשה דבר אחד שנראה שאתה לטובת הציבור החרדי, הרי אתה כולך הגזירות שלו מכוונות בצורה מדויקת נגד המגזר החרדי, לכן אני לא מאמין לו. עכשיו שהוא מדבר נגד הנציגים של גדולי ישראל, אנחנו לבד לא יצביעו לנו. בצד הכלכלי הם נועצים את הטלפיים שלהם הטמאות ומצד שני בנשואים הרוחניים בנושאי הגיור, הכשרות הגיוס, הם גל היום עסוקים בנו".

 



0 תגובות